Vragen (FAQ)

Wat is de levertijd?

Het duurt minimaal 2-3 dagen, voordat wij alles bij u thuis  bezorgen.

Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn eigen adres laten leveren?

Ja, in dit geval dient u echter op het bestelformulier direct het afleveradres te vermelden of dit als opmerking bij de bestelling te vermelden.

Komen er nog extra kosten bij voor aflevering?

Bij bestellingen tot  € 250,- rekenen we € 10,- bezorgkosten. Voor bestellingen vanaf € 250,-  en meer worden geen bezorgkosten gerekend.

Heb ik een e-mail adres nodig om te kunnen bestellen?

Ja, u ontvangt per e-mail een bevestiging van uw bestelling.

Op welke wijze wordt de bestelling bezorgd?

De transportmethode waarmee uw bestelling wordt bezorgd is afhankelijk van het bestelde product (of producten). Afhankelijk van de samenstelling van uw bestelling kan een bestelling hierdoor in meerdere delen worden verzonden.
Voor grotere pakketten wordt doorgaans voor aflevering telefonisch een afspraak met u gemaakt.
Voor kleine(re) pakketten maken wij gebruik van diverse pakketdiensten. Enkele daarvan maken voor aflevering een afspraak, enkele zullen bij uw afwezigheid trachten het pakket af te geven bij buren of zullen op een later tijdstip een nieuwe poging tot afleveren doen.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

U plaatst uw bestelling vrijblijvend in onze webshop. Wanneer u akkoord gaat betaald u met internet bankieren op basis van I-deal.

Ontvang ik een orderbevestiging?

Ja, uw bestelling wordt per e-mail bevestigd.

Ontvang ik een aankoopbewijs?

De orderbevestiging is tevens uw aankoopbewijs.

Overig

Mocht u uw vraag hierboven niet tegengekomen zijn, dan kunt natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Dit kan per e-mail. Wij stellen iedere reactie op prijs en horen graag van u. We streven ernaar om u zo spoedig mogelijk van een antwoord te voorzien.